1st AnnivErSaRy @ Cinta kAmi

Assalamualaikum All's

Pejam celik pejam celik, tak sangka daa setahun kami bergelar Hus & Wife pada tarikh 24 mei 2015. Actually aku bukan se0rang yang kreatif dan inovatif, hahaha tapi disebabkan nak jadikan moment indah dalam hidup kami, aku rajin kan jugak bertanya dengan kawan2 tentang idea, rajin mengGoogle idea untuk buat surprise sempena anniversary pertama kami.
i ♥ ballo0ns
Mula2 idea aku nak booking Balloons & Cake Delivery (aku kan gilerr belun helium ala2 drama romantis k0rea) tapi disebabkan Hus balik keje terus pergi Car Wash ktorang, then aku decide dah alang kepalang celebrate, baik laa aku share bagi orang makan daripada aku makan berdua jee.s0, aku pon buat laa rancangan jahat jeng jeng jeng.
oder kat lelong.com.my
Aku tempah candy buffet by ayylaa dengan pakej dan harga yang sangat berpatutan untuk menjalankan plan jahat aku nie.f0r idea, design aku serah kat dorang janji xlari dari tema aku iaitu full of love, amekkk kau, enjoice!!!
muffin coklat yang sedap
Chocolate f0untain
gula-gula hati saya
cheese tart full 0f love
chocolate bar 
kek cinta kami by secret recipe
Taraa...comel kan macam aku...huhuhu
masa Hus sampai je, aku bawak keluar kek, muka dia macam nampak hantu hahaha.nie laa hasil kejutan kecil yang x seberapa dari aku dan semoga dia akan ingat semua moment indah nie.

tak tahu nak tengok kamera yang mana 
smile :-)
Sem0ga kasih sayang ini sampai ke Jannah
I love the feeling of being in love.. The effect of having butterflies when I wake up in the morning.. Very special.. 

No comments :

Post a Comment